angelusgsd

German Shepherd, the best ever!!!

Kasst!!!!

Publicerad 2010-08-28 17:29:25 i Allmänt

Hatar att vara sjuk, men det är precis vad jag blivit. Hoppas bara att jag inte blir sämre och hinner bli frisk tills på onsdag för då är nästa kurssteg och prov!!!!!

Jag blir så stressad av ordet prov, bara jag inte låser mig när det är dags. Nu har jag kommit till det stadiet när ja inte kan nånting. Vill inte kugga men får försöka se det positivt, det är ju bara att skriva om... Då vet jag åtminstone vad jag behöver bli bättre på och jag vet hur provet är uppbyggt. Inte så lätt just nu, måste försöka hålla hjärnan klar....

Bara jag inte blir sämre så jag orkar fortsätta plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AngelusGSD

Här skriver vi om vårt liv med våra 3 schäfrar, den lilla Laikan och våra två barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela