angelusgsd

German Shepherd, the best ever!!!

Bästaste Quest....

Publicerad 2011-02-10 13:55:39 i Allmänt

Quest fick följa med på min lunchpromenad idag, han var så duktig hela promenaden. Han stressade bara när vi precis begav oss, men sen var han lugn resten av promenaden. Han gick vid min sida, nästan i fotposition, i stort sett hela tiden. Hade köttbullar i fickan, populär belöning ;-). Passade på att gör dubbelt helt om åt både höger och vänster, han börjar koppla att rumpan måste flyttas med ordentligt.



Jaxon leker just nu med bästisen Chelsea, dom har hållt på några timmar och börjar bli trötta men ingen tänker ge sig :-).

Åfelia fick apportera i morse och hon börjar tycka att det är roligt :-). När jag kastat apporten hetsade jag henne lite och hon höll till och med på att tjuva då:-))). När jag skickade henne efter apporten så hade hon mer fart än hon brukar. Skönt att det börjar lossna.



I går åkte jag ner till Åkers för att kika på Jaxons syskon som skulle röntgas, dom e fina allihop. Mkt energi finns det i dom :-).
Jaxon lekte även med ena syrran, mysigt hade dom. Syrran blev illa biten av hundar när hon var liten och är nu lite orolig så det var bra för henne att få leka med Jaxon och för matte att se att hon kan :-).

I kväll blir det lugnt för hundarna, vi ska på RUS-möte inför årets utställning.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AngelusGSD

Här skriver vi om vårt liv med våra 3 schäfrar, den lilla Laikan och våra två barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela