angelusgsd

German Shepherd, the best ever!!!

Ont, ont, ont!!!!

Publicerad 2012-05-02 19:48:07 i Allmänt

Saknar så det gör ont, det va inte så här det skulle bli.
Har sån ångest och mår så j-la dåligt. Du var mitt allt, du förtjänade så mkt bättre :-(.

Har i allafall tränat lite hund. I går var vi på klubben för träning med IPOgruppen. Blev ett spår och ett lydnadspass för min plutt.

Min tvåbenta plutt bara växer och utvecklas. Har fått börja byta storlek på kläder igen. För några dagar sedan ställde han sig upp mot gåstolen och kom gående mot mig medans han stödde sig mot den. Köpte skor åt honom i helgen och han har provgått dom med gåvagnen här ute på gräsmattan.
Vi har varit ute hela den här långlediga helgen och på Valborg blev det middag utomhus.

En skön helg med fint väder som lyckats hålla tankarna i styr tills nu.

Du fattas mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AngelusGSD

Här skriver vi om vårt liv med våra 3 schäfrar, den lilla Laikan och våra två barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela