angelusgsd

German Shepherd, the best ever!!!

Suger i träningstarmen!

Publicerad 2012-05-31 18:42:26 i Allmänt

För första gången på vad som känns som en evighet, är jag så träningssugen.
Var en sån lättnad när vi fick resultatet på bakterieodlingen igår, så nu vill jag bara träna,träna, träna!!!

Tog med mig Jaxon och åkte till klubben för lite lydnadsträning. Åkte upp till skotten för att kolla av så inget konstigt hänt, men gossen var helt oberörd. Lydnaden gick super, ny träningssättet har fungerat super på honom och vi har kommit flera steg framåt. Tränade apportering, fot och snabba lägganden. Avslutade med att onsdagsvärdarna fick känna igenom honom. Det gick rätt bra, han grymtade bara nån gång.

Idag är det ju torsdag vilket betyder träning i Salem, men Jimmy fick ta hundarna och åka själv. Häxa tycker det är jobbigt att åka så långt och jag lämnar henne inte obevakad hemma. Även om hon sitter i buren med tratt skulle hon säkert lyckad med nåt mindre bra. Riskerar inte det! Men jag e såååå sugen på att träna.
Får väl lära Häxa nåt i stället då.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AngelusGSD

Här skriver vi om vårt liv med våra 3 schäfrar, den lilla Laikan och våra två barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela