angelusgsd

German Shepherd, the best ever!!!

AjAj, ont :-(

Publicerad 2012-11-19 22:44:28 i

Just nu mår min kropp inte bra, ska till läkaren nästa vecka.
Att det ska vara så svårt att få hjälp. Är under utredning men det tar ju sån tid, har hållit på i ett år nu och det känns inte som vi är ett steg närmre ett svar. Blir ju inte bättre av att sjukvården inte tar alla symptom på allvar heller.
Har förbaskat ont i kroppen men alla prover är bra, röntgen visar inget....
Jaja, får väl se vad som händer nästa vecka.

Har i allafall varit ute med hundarna en hel del och Jaxon har fått några lydnadspass.
Hat varit i stallet en del, igår red jag och Kristina ut en sväng och idag var jag och Linnea där och fixade stallet och pysslade med hästarna. I morgon får vår lilla häst skor oxå. Så slipper han vara så öm i fötterna och vi kan börja rida honom ordentligt.

Jaxon skrämde mig idag. Var ut vid lunch och körde lydnad med honom. När vi åkte till stallet vid 14 satt han bara med tom blick och stirrade ut i tomma intet. I stallet var han mkt lugnare än han brukar och när jag skottade boxarna stod han i boxen och såg hängig ut eller så la han sig. Kände inte alls igen honom. Kikade igenom hela honom och klämde och kände men hittade inget konstigt. Han har ätit med god aptit nu på kvällen och är mer sitt vanliga jag igen. Nåt var konstigt med honom men nu verkar han bra igen. Får hålla lite koll på honom och hoppas han bara var trött eller nåt.
Han har i alla fall pussats med shettisen.

Kommentarer

Postat av: Monica

Publicerad 2012-11-26 08:08:27

De är ju nästan lika stora. :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AngelusGSD

Här skriver vi om vårt liv med våra 3 schäfrar, den lilla Laikan och våra två barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela