angelusgsd

German Shepherd, the best ever!!!

Nu e jag säker.......

Publicerad 2012-11-03 06:45:38 i

jag får skitont i magen av choklad. Damn It! :-€

I går fick Jaxon träna lite fot och lägganden hemma på infarten med en enorm störning :-). Häxa fick vara med ute, lös, medans jag tränade och hon studsade kring våra fötter/tassar, hon bet i Jaxon och hon var in emellan oss för att försöka komma åt bollen. Men jag e så stolt över min hund, han gick som en klocka och bara tittade på mig och verkligen jobbade för att hålla position.

Jag har förresten börjat med hästar igen :-))). Bara på strosa i skogen nivå, men det är så mysigt att rida och pyssla i stallet igen, har verkligen saknat det.

Var i stallet i torsdags och bara pysslade, var där i går igen och red på volten och ska dit idag igen och känna lite på travaren idag. Idag ska Bastian följa med oxå.
Dom andra dagarna har han varit hemma med pappa och det är skönt att få komma iväg själv och göra nåt.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AngelusGSD

Här skriver vi om vårt liv med våra 3 schäfrar, den lilla Laikan och våra två barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela