angelusgsd

German Shepherd, the best ever!!!

Shoppingsugen!

Publicerad 2012-11-12 22:05:48 i

Ska köpa en ny ridhjälm då min nuvarande har några år på nacken. Har kikat lite på nätet för att få ett hum om vad jag vill ha och vart jag ska åka och titta. Hittar ju så klart massa saker jag vill ha :-p.

Var i stallet igår och red en sväng runt kalkbrottet. Åt rätt håll denna gång så nu hittar vi även åt det andra. Jaxon var med i stallet när vi gjorde klart allt. Han mös och pussade på hästarna.

Idag var jag upp på klubben med schäfrarna. Hade bestämt mig att kräva rätt position i fotgåendet av Åffi men hon gick så bra. Jaxon gjorde läggande och inkallning bra men klev 3 steg bak i fotgåendet, där var han inte alls med.
Åkte till stallet en sväng och skottade några boxar och borstade Julle.
Jag kunde inte hålla mig borta :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AngelusGSD

Här skriver vi om vårt liv med våra 3 schäfrar, den lilla Laikan och våra två barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela