angelusgsd

German Shepherd, the best ever!!!

Grattis Tjejer!!!

Publicerad 2014-12-21 17:22:51 i AllmÀnt

Svenska handbollstjejerna har precis spöat Montenegro i bronsmatchen 🏆😄. 
Ligger i soffan en stund. J har nĂ„n timme kvar hem. Han har varit i smĂ„land och jagat Gris med den lilla svarta. Resultat godkĂ€nt, one wildboar down. 
Lille B följde med farfar hem en stund och Lille bebis sover. Hundarna sover oxĂ„. 
Inte ofta jag fĂ„r egentid sĂ„ hĂ€r och bara kan ligga i soffan en stund. Alltid nĂ„n som vill nĂ„t annars. 

Började dagen i ishallen dĂ€r Lille B Ă„kte skridskoskola. Andra tillfĂ€llet han Ă€r med. SĂ„Ă„Ă„Ă„ duktig! Han klev av och vilade nĂ„gra gĂ„nger och efter sista pausen var det ingen som sĂ„g att han ville pĂ„ igen sĂ„ jag puschade honom att kliva  ut och prova sjĂ€lv och han grejade det galant. 

Åkte hem en svĂ€ng och fick i oss lite mat och packade om för hundtrĂ€ning. 
TrĂ€ningen gick skit faktiskt pĂ„ alla sĂ€tt och vis. 
Till stor del beror det nog pĂ„ mig. Jag orkade nog inte det hĂ€r egentligen. Har skitont och massa tjafs med Lille B. Var irriterad nĂ€r jag plockade ut hundarna. OrĂ€ttvist mot dom sĂ„ avslutade trĂ€ningen med kĂ€nslan av att vara helt nertryckt i skorna. 
BrĂ„kad med Lille B pĂ„ vĂ€gen hem. 
Över skitsaker som jag egentligen borde kunna ta, men det bara brister. 
FĂ„r sĂ„ j-la dĂ„ligt samvete och kĂ€nner mig sĂ„Ă„Ă„Ă„ usel och vĂ€rdelös. 
Vill inte vara sÄ hÀr!!!

Ska till lĂ€karen igen i morgon. Hoppas hon tar mig pĂ„ allvar nu.... Hon mĂ„ste ta mig pĂ„ allvar... Det hĂ€r förstör bĂ„de mig och min familj. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AngelusGSD

HÀr skriver vi om vÄrt liv med vÄra 3 schÀfrar, den lilla Laikan och vÄra tvÄ barn.

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela