angelusgsd

German Shepherd, the best ever!!!

Sooooov!!!

Publicerad 2015-02-01 05:29:15 i Allmänt

Hmmm, klockan är strax efter fem på morgonen. Hela familjen sover, borde jag med 😏. 
Det är ju så mysigt att ligga och titta på min fin familj. 

Mår lite bättre nu då jag blivit piggare av sprutorna. 
Måste ändå söka mig vidare efter hjälp, sist tyckte min läkare att jag skulle ligga på spikmatta 😁.  

I fredags hade vi familjemys. Vi åkte till badhuset. Lilla bebis tyckte det var mysigt och plaskade så det stänkte. B var modig och vågade hopppa i vattnet och balansera på flytgrejerna. Han har tidigare hatat att få vatten i  ansiktet och över huvudet, men det börjar släppa. 

Fröken Å är nyopererad men mår bra. Veterinären hittade mer saker när han öppnade henne så operationen blev större än planerat. Men allt är borta, väntar på provsvar bara. 
Gav ett bidrag till forskningen och anmälde henne till SLU's forskning om juvertumörer. 
Å är oförskämt pigg och undrar varför hon inte får ut och härja i snön. Pigg nyopererad 7,5 åring 😊. 

Upp å hoppa om några timmar. B ska få inviga sina nya skridskor. 
Efter det är det hundträning med bästa gänget. Idag står programträning på schemat. 

Ha en fortsatt trevlig helg!  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AngelusGSD

Här skriver vi om vårt liv med våra 3 schäfrar, den lilla Laikan och våra två barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela