angelusgsd

German Shepherd, the best ever!!!

Nytt år, 2015

Publicerad 2015-01-04 21:44:54 i Allmänt

Herregud vad tiden går, nytt år igen 😳!

Var ju till läkaren igen, hoppades verkligen att nått bra skulle hända nu. Men såååååå feeeelllll! 
Hon tänkte låta mig gå hem efter att vi tittat på mina provsvar och konstaterat att jag fortfarande har B12 och Folsyrabrist, att jag även har lågt D-vitamin och att mina sköldkörtelvärden var normala. Fattar ni, hon tänkte låta mig gå hem med recept på vitaminer 😳! 
Men vad gör vi åt att jag har så ont då undrade jag? Det hade hon inget bra svar på. 
Men vi måste göra ngt nu tyckte jag, jag orkar inte! Blev så frustrerad och besviken så jag började gråta. Då fick jag göra 2 test som visar på om man lider av depression, klart som f-n jag är deprimerad när jag har ont hela tiden och bara bråkar på min familj och inte klara av att göra det jag älskar.  
Jag tycker du ska prova akupunktur och boka in dig hos sjukgymnast och dietist?! Det finns ju smärtkliniker men tror inte du är där än😁. Tack så j-la mkt för hjälpen. Jag sitter här och gråter inför dig, jag gråter inte inför folk, bara så du vet! 
Vart ska man vända sig????

Aja, har i alla fall firat en mysig Jul och Nyår. 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AngelusGSD

Här skriver vi om vårt liv med våra 3 schäfrar, den lilla Laikan och våra två barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela