angelusgsd

German Shepherd, the best ever!!!

Skitdag!!!!

Publicerad 2012-11-27 21:09:45 i

Känner att jag mest skriver tråkiga saker här men just nu är det mkt kamp och tråkigheter.
Idag är en riktig skitdag. Är så förbannad på min kropp som inte funkar som jag vill.
Är så förbannad och frustrerad. Var hos en läkare idag men ingen tar en på allvar. Jag har ont vad jag än gör, kan inte få på mig kläderna på morgonen om jag inte rört på mig en stund, har jag rört på mig och sen sitter stilla för att senare resa på mig kommer jag knappt ur soffan och jag kan knappt gå, jag kan inte hålla i ryggstödet och dra ut en stol utan att det gör skitont och jag kan inte ta på mig ett par vantar utan att det hugger i tumlederna.
Har alltid varit starkast och klarat mig själv men nu behöver jag hjälp och det gör mig frustrerad och arg. Försöker bita ihop och göra allt ändå, vill må bra!!!

Missade ett möte jag verkligen ville gå på nu ikväll oxå.

Förbannade skitdag!

Nu till nåt som gör mig lycklig, även om dom senaste åren skapat mkt sorg och oro oxå, mina djur.
Jaxon känns fin i lydnaden nu och det gör mig glad. Känns som vi börjar komma nånstans.

Var och red i måndags oxå. Julle har blivit så fin och stark.

Min absoluta lycka och kärlek i livet, Bastian, var hos frisören för första gången i sitt liv i går. Han blev så fin och var så duktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AngelusGSD

Här skriver vi om vårt liv med våra 3 schäfrar, den lilla Laikan och våra två barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela