angelusgsd

German Shepherd, the best ever!!!

Mys!

Publicerad 2012-02-18 09:14:34 i Allmänt

Tänk om man va ligga glad och pigg som min son när man slår upp dom blå. Att mötas av ett stooort leende är så underbart.
Vi ligger å myser i sängen än. Bastian ligger å klappar på mig, klappar händerna och vinkar när jag vinkar. Rycka mamma i håret e kul oxå.

Snart ska vi upp och äta frukost och göra oss i ordning för en dag på klubben. Hela helgen går i klubbens tecken, tyvärr inte så mkt för hundarna, mest möten.
Tror jag hursom tar en promenad med Bastian och nån av hundarna upp dit.
Häxa får övningsåka bil med husse.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AngelusGSD

Här skriver vi om vårt liv med våra 3 schäfrar, den lilla Laikan och våra två barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela