angelusgsd

German Shepherd, the best ever!!!

Tassimo T55

Publicerad 2012-06-11 20:34:30 i Allmänt

Jag är en Buzzador och ska nu prova Tassimo T55 från Bosch.

Som Buzzador får man möjlighet att prova nya saker och "buzza" dom för folk i sin omgivning. Det mesta du provar är gratis men en del saker kostar.
Man får ett erbjudande om en kampanj som man väljer att tacka ja till eller inte, men det är inte säkert man kommer med. Kommer du med får du hem prover som du testar själv och berättar om för dina bekanta och ev ger dom prover.
Dina och dina vänners tyckande rapporteras till Buzzador.com som rapporterad vidare till berörda företag.

Jag ska nu alltså testa Tassimo T55 och hämtade min maskin i fredags. Fanns massa olika smaker att testa.
Första intrycket var att den var snygg, smidig men det tog tid innan man var igång och kunde avnjuta första koppen. När allt väl är klart, är det smidigt att bara stoppa i T-Discen med det kaffe du vill ha så kan du njuta en kopp på mindre än en minut. Det sköna är att du inte behöver ha maskinen i gång för att hålla vattnet varmt utan den värmer vattnet när den "brygger" kaffet.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AngelusGSD

Här skriver vi om vårt liv med våra 3 schäfrar, den lilla Laikan och våra två barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela