angelusgsd

German Shepherd, the best ever!!!

Ännu en vecka...

Publicerad 2012-03-23 12:24:34 i Allmänt

Tiden går och jag hinner inte riktigt med.
I tisdags åkte jag iväg med Jaxon till Länna och gick en promenad med Jennie och Leo. Tänk att två ungtuppar kan fungera så bra tillsammans.
Häxa fick en skogspromenad tillsammans med saga.

I onsdags tog jag med Åffi och spårade på kvarnängen igen. Ett ganska långt spår med säkert 10 vinklar. Vill att hon ska bli mer uppmärksam så vinklarna ligger tätt med bara korta ben emellan.
Hon hade det ganska tufft märkte jag då det blåste lite och var sjöar på sina ställen. Men hon löste det och där hon var som bäst var där jag lagt en spetsvinkel.

Idag har jag än så länge kört ett kort lydnadspass med Jaxon och sen borstat igenom alla hundarna.
Nu krävs det ett bad och kloklippning så är dom fina en stund igen.
Det fina vädret har torkat upp marken lite i hundgårdarna så nu blir dom inte lika skitiga.

Igår kväll blev jag klar med Bastians rum, nu ska det bara städas och sättas upp saker på väggarna :-).

//

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AngelusGSD

Här skriver vi om vårt liv med våra 3 schäfrar, den lilla Laikan och våra två barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela