angelusgsd

German Shepherd, the best ever!!!

Grönt e skönt

Publicerad 2012-05-19 14:43:21 i Allmänt

Va fort det går, helt plötsligt när man går ut är det grönt överallt och massa fina blommor =).
Jag har köpt en cykelstol och hjälm till Bastian så nu kan vi ut och motionera hundarna ordentligt. Idag när vi var ut med Jaxon somnade han =), lite mysigt var det allt.

Det känns så konstigt här hemma, det är nåt ( läs nån) som fattas. Är som att vi bara går och väntar på att han ska komma hem igen. Det har inte riktigt gått in i hjärnan än.

Går och väntar på att få plantera ut mina växter och att få så i grönsakslandet. Det kliar i mina - egentligen inte så- gröna fingrar. Det är så mysigt att vara ute med Bastian krypandes i gräset och hundarna lekandes eller vilandes vid sidan om.
Undra om jag inte rentutav ska gå ut och göra i ordning min hammocksäng så vi kan mysa där sen :-)!

Kanske ska ta en tur till skön så hundarna får plaska lite. Är varmt idag, Jaxon tvingade jag ju ut med cykeln och han tyckte nog att det var lite för varmt för det ;-).
Annars i veckan har det varit lydnadsträning på klubben och skydd och lydnad i Salem.

/ /

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/2144065/images/2012/pic_203204722.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AngelusGSD

Här skriver vi om vårt liv med våra 3 schäfrar, den lilla Laikan och våra två barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela