angelusgsd

German Shepherd, the best ever!!!

Duktiga hund :-)

Publicerad 2012-11-08 21:07:16 i

Började dagen med att fixa hundarna för att sen åka till stallet. Hade barnvakt så jag och Linnea kunde rida ut tillsammans.
Vi red till kalbrottet och det är ju rätt häftigt där med dom höga bergväggarna och det klara vattnet.
Fixade sen klart stallet och åkte hem. Mättade magen lite och städade för att 2 timmar senare åka tillbaka för att ta in hästarna. Hade Bastin och Jaxon med mig.
Trodde Jaxon skulle tycka att hästarna var läskiga men inte så värst faktiskt. Visst hade han respekt men jag trodde att han skulle krypa längs golvet. Hade han fått för mig hade han varit in i boxen till ponnyn och han pussade den på mulen flera gånger.

På vägen hem somnade Bastian så jag passade på att träna lydnad med Jaxon oxå.
Flera steg fram, idag orkade han hålla koncentrationen mkt längre än han brukar :-). Han e bara bäst min lilla hund! Det kändes som han vuxit massor sen sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AngelusGSD

Här skriver vi om vårt liv med våra 3 schäfrar, den lilla Laikan och våra två barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela