angelusgsd

German Shepherd, the best ever!!!

Semester

Publicerad 2010-12-29 19:04:30 i Allmänt

1,5 veckas semester kvar, hur skönt e det????? :-).

Fixa,fixa, fixa massor innan jul och sen e det över på ett kick.... Men jag fick en kanonfin kameraväska så nu får jag plats med allt på ett ställe.

Hundarna har fortfarande lite semester från träningen men istället blir det massa bus i snön och Quest och Jaxon leker med Chelsea nästan varje dag.

Idag blev det lite träning i köket med vildsvinsskinka som belöning, Jaxon fick träna på sättanden och vändningar. Åfelia fick apportera och det gick riktigt bra, hon var glad och viftade på svansen hela tiden, hon hämtar och håller tills jag säger loss fast jag håller handen under hakan. Börjar det lossna tro?

Igår skulle vi egentligen ha åkt till Dalarna och vart där över nyår, men pga att det hänt tråkigheter hos dom vi skulle åka med så blir vi hemma istället. Tråkigt men man kan inte göra så mkt åt det, man måste ta hand om sin familj. Livet kan ändras väldigt fort.
Vi får ta det senare.

Förutom att vi fick Jaxon i år så har det här året på hundfronten varit riktigt segt, varken träning eller tävling har fungerat, förutom skyddet som har gått över förväntan. Hundarna får vila nu några veckor till innan vi kör igång igen, 2011 ska bli vårt år!

Gott Nytt År

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AngelusGSD

Här skriver vi om vårt liv med våra 3 schäfrar, den lilla Laikan och våra två barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela