angelusgsd

German Shepherd, the best ever!!!

Ingen fara....

Publicerad 2011-06-21 12:55:35 i Allmänt

Jimmy va med Kenzi till veterinären i morse och dom hittade ingenting som var trasigt. Dom kände, klämde, böjde, vred och röntgade men inget verkade ha gått sönder. Gud så skönt.
Nu blir det vila och koppel på för lilla damen. Hon ska även ha hasskydd på när hon rör sig.

Återstår bara att se va Quest får för dom i morgon då. Han e bättre nu men jag vill ha en ordentlig koll på honom.

I går kväll var jag, Jennie och Linnea ut på en prommis i den härliga kvällsluften. Jag hade Jaxon med och dom lekte så fint alla 3, Jaxon, en RR hane och en RR tik. Dom sprang och leket så tungorna släpade i marken på vägen hem. Dom avslutade med rejs på en äng med så högt gräs att dom inte såg varandra. Såg roligt ut när dom kom från varsitt håll och upptäckte den andra när dom precis passerade varandra ;-).

Nu jobbar jag bara denna och 2 veckor till, sen har vi semester och jag går inte tillbaka till jobbet efter det på väldigt länge, om nånsin :-). Såååå skööööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AngelusGSD

Här skriver vi om vårt liv med våra 3 schäfrar, den lilla Laikan och våra två barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela