angelusgsd

German Shepherd, the best ever!!!

:-(

Publicerad 2011-03-08 13:19:52 i Allmänt

Jimmy var med Quest till veterinären i går. Han blöder igen och prostatan var inte fin, medicin nu och operation nästa onsdag :-(. Mattes plutt, kändes jättetungt, vet inte varför men var riktigt jobbigt i går kväll.
Nu har jag fått tänka och tror att det blir bäst för honom. Mattes älskling <3.

I går var jag på sista tillfället på peppkursen som Annica hållt för oss instruktörer. Tanken var att vi skulle få utbyta erfarenheter och skapa en bättre gemenskap oss instruktörer emellan. Har varit riktigt roligt och givande.
Tack Annica.

Onsdag, torsdag, fredag går jag näst sista steget i min utbildning i Västerås. Tenta i morgon, lite smått panik över det.

Fick ett SMS i går kväll = träning på torsdagar, Yes. Nu börjar vi komma igång på riktigt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AngelusGSD

Här skriver vi om vårt liv med våra 3 schäfrar, den lilla Laikan och våra två barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela