angelusgsd

German Shepherd, the best ever!!!

Det e tungt :-(

Publicerad 2012-04-27 13:09:45 i Allmänt

Saknar så det gör ont. Det va inte så här det skulle bli. För det första så skulle du vara med i flera år till och för det andra skulle du få ett värdigt avslut. Så vart det inte.
Fan,fan,fan!!!

Livet går vidare och för att inte gräva ner mig helt försöker jag ha nåt att göra. I går åkte vi på träningen i Salem. Även fast det spöregnade var det skönt att komma iväg.
I lydnaden gick Jaxon skitbra, han har verkligen fattat det nya sättet.

Idag är det strålande sol och varmt, vi fixar grejer ute på tomten. Bastian ränner runt i sin gåstol på altanen medans vi lägger ut jord och rensar rabatter. Skönt att börja få ordning och kunna pricka av några saker på att göra listan. Det ser ju mest ut som en byggarbetsplats hos oss då garaget inte är klart utvändigt och infarten och gräsmattan på framsidan blivit uppgrävda för att kunna dra avlopp.
Men nu kan vi pricka av en del saker och det känns bra. Vi är en bit påväg.

Snart kommer lunchen som jag tänker äta ute på altanen.

R.I.P min älskade Quest. Du fattas mig!!!

Kommentarer

Postat av: Anette Björkman Bergström

Publicerad 2012-05-01 08:48:41

Jag lider så med dig .Ta hand om er.Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AngelusGSD

Här skriver vi om vårt liv med våra 3 schäfrar, den lilla Laikan och våra två barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela