angelusgsd

German Shepherd, the best ever!!!

Nu e de dax!

Publicerad 2012-01-05 23:31:31 i Allmänt

Om ett litet tag åker Jimmy och 2 kompisar till Boliden och hämtar vårt nytillskott, Häxa.

88 mil enkel resa, ToR- nonstop. Skönt att inte följa med samtidigt som jag gärna träffat föräldrarna, men måste tänka på Bastian som inte ska sitta så länge i bilen. Sen har vi ju 3 odågor till som vi inte kan lämna.
Väntar hem dom i morgon kväll, spännande!

Medans jag väntar på att dom ska komma hem tänkte jag spåra med alla tre, IPO med Åffi å Jaxon och viltspår med Quest, så jag får nog dagen att gå.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AngelusGSD

Här skriver vi om vårt liv med våra 3 schäfrar, den lilla Laikan och våra två barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela